Story Of My life





AKU
Saturday 8 March 2014 | 04:02 | 0 Ask
hye , hye , hye . hye , hye 
berapa banyak hye lah aku nak tulis . semalam aku pergi
kelas bahasa inggeris(communication) , kawan aku ajak , . yuran dea RM 20
je 30 jam . alang alang murah aku pun join lah . lagi pun
bahasa inggeris aku bukannya oke sangat pun 
maklumlah aku kan anak orang jawa . bebelit lidah
aku ni nak speaking . haha tiba tiba teringat interview
dengan petronas untuk fast track . sumpah lawak !
apa tak lawak nya before aku masuk aku da buad satu 
essay pasal diri aku , konon nya nak memudahkan aku . 
sampai je masuk bilik interview , semua benda yang aku
da buad preparation semua hilang sebab nervous
punya pasal . hahaha





oke back to the main story , aku mula mula malas
nak pergi kelas tuh sebab penat , ye lah siang aku kerja dengan
mak aku kat kantin . walaupun tak sampai satu hari , tapi
memang penat gila ! serious talk ! jalan sana jalan sini . buad air untuk 
customer . angkat pinggan . fuhh ! memang penat . 
oke da melalut agy . hahaha

pas tuhh aku lawan jugak diri aku yang malas ni , aku pergi 
jugak kelas tuh . aku tak menyesal pun pergi kelas tuh
semalam sebab dea ad banyak input . bukan setakat
nak improve BI je , tapi kita bole improve 
confident level kita . aku ni low siket confident level
sebab memang aku tak suka buad pembetangan kat kelas ,
cakap kat depan kelas . 

Sir Faizal (pensyarah) , bagi aku kata kata semangat 
yang membuat kan aku menyedari ni lha benda sebenarnya aku nak .
he said , we must learn something through our heart not 
through our mind , thats why sampai sekarang kita 
masih ingat ABC yang kita belajar time tadika .yang da bertahun tahun lalu .
sebab masa dulu kita belaja dengan hati . tapi kenapa
sekarang formula add math , physics da tak 
lekat lagi kat kepala , padahal baru berapa bulan je kot
tak belajar , sebab dulu kita belajar sebab nak SPM .
huh -,- aku sentap time tuh . memang betul pun .

and one thing yang sangat , sangat buat aku mula aku jatuh 
cinta dengan kelas tuh , bila dia describe aku melalui tarikh lahir aku .
tarik lahir aku 31/07/1996 (saje promote haha) . dia cakap
aku ni jenis yang baik baik . kalau orang ajak buat benda
jahat aku tak akan ikut . tapi yang ny aku kurang setuju . sebab
aku ni jenis yang nakal siket . hehe . buad kepala sendiri (biasalah remaja) .
lepas tuh sir faizal cakap lagi , aku ni jenis yang cepat stress and 
mudah sakit . hahhh ! yang ni memang betul . bila aku stress
aku akan nangis sorang sorang . aku tak suka cerita kat orang
kecuali orang tuh tanya kenapa aku diam je , baru aku akan
jawab tapi tuh pun kalau aku rasa aku da tak kuat nak tanggung
sorang sorang . yang pasal sakit pulak , da tiga kali aku demam
selama 3 bulan duduk kat rumah . nampak lah antibody aku
memang lemah . hahaha

then , sir faizal describe aku lagi , dia cakap aku jenis orang
yang bole study time 2-3 pagi . sebab masa tuh lha masa
aku . aku akan lemah time siang . yupp ! memang betul
pun dea cakap . aku kalau siang memang cepat penat .
thats why lah aku selalu bangun dalam pukul 2 nak study (time spm je haha)
 
lastly , aku nak cakap SIR FAIZAL AWESOME !




life is too short to hide your feelings . don't be afraid
to say what you feel .