Story Of My life





SAYA ADALAH SAYA
Sunday 2 March 2014 | 02:18 | 0 Ask
helllooo ~~ rasanya da lama tak update kat blog ni kerana aku sedang
berdiam diri mencari identiti diri yang telah hilang seketika dihanyuti
ombak ombak lautan , ditiup angin kencang , ditelan kegelapan
malam . (haha ayat poyo ) . btw , memang pun sedang
mencari identiti dan mencari seamangat baru untuk
menjadi lebih matang pada tahun ini .

maklumlah kan umur pon da 18 tahun walaupun tak officially lagi . 
lagi berapa bulan je kot . bukan lagi bawah umur . mybe da
cukup dewasa . kenapa aku berdiam diri ? aku berdiam diri
untuk menjadi seorang yang lebih matang dalam melakukan
sesuatu . umur pun da maken bertambah , so otak pun kena
lah bertambah matang kan . btw , aku tak bersedia lagi .
tapi kena bersedia jugak :)


18 days more ! result SPM da nak keluar . takut memang
takut . tapi tak bole buad apa . result akan keluar jugak .
nak tak nak kita kena redha dengan result nanti kerana 
semua yang berlaku adalah terbaik untuk kita yang telah
diaturkanNya . everything happen for a reason .


tapi ada satu benda lagi yang aku takut . aku takut bila kawan 
aku tak ada disisi aku lagi . da 3 tahun kami bersama .
sedih mahupun gembira kami lalui bersama . tapi ,
life must go on !
i think thats all . oke bye .